Opprinnelsen til Durant No. 35 Drakter

Publié le par jeeny

35 For Durant, er et spesielt nummer, på grunn av hans første trener Charles - Craig, ble 35 år gammel drept, for å minnes ham, Durant gi opplysning trener belemrer med forventningene, med nummer 35 Durant Basketball Drakter i NBA iscenesatt spennende basketballkamp skaper 35 tilhører et mirakel.

I dag er Durant prestasjon ikke medfødt, det er Chuck vokste opp på Durant oppmuntring, Durant mer selvsikker : "Han ga meg tillit til min mangel på tro, når jeg kom til stadion sa han til meg:« tenk du er en superstjerne , som en superstjerne liker å spille. du vet, dette er hva jeg har prøvd å gjøre så langt. "

"Uansett hvor jeg er nå, men faktum er at jeg ønsker Chuck kunne være vitne til det hele med meg gjennom det hele. Hvis han var, så ville alt være perfekt, fordi han ville være det beste vitne." Charles g har aldri kommet tilbake, men Durant vet, selv om Chuck er ikke rundt, han gjorde alt dette, Chuck vil se.

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article